händer inte så mycket.

börjar ju bli höst & kallt, brrr.
idag ska jag inhandla reflexer & en hundsäng, nu ska Vilmer lära sig att sova själv, jag nyser ju så fort jag vaknat.
sålt min lilla kamera har jag gjort oxå, ska beställa en ny liten nu, den senaste =)

vi har fått råd om att gå fint i koppel & det funkar ju, han går jätte fint & när han inte gör det så blir det tvärstopp!
han har blivit mycket bättre =)

nu tar han oxå egna intiativ och sätter sig fint innan han ska gå upp för trappan när vi ska in & så väntar han vid dörren när vi ska ut & gå.
han har oxå lärt sig att gå med sig själv, jätte söt är han när han bär kopplet =)

blev ingen utställning i helgen, men vi tar nya tag & anmäler oss till en ny innan snön kommer.

hade fint.
kram
milla & vilmer

sötis.
så här söt är han när han bär runt skon för att han är så glad när husse kommer hem =)

glad när pappa kommer hem =)
sötisen.


Kommentarer
Postat av: Carin

Har han också en "Fiiiiiiiiin grej" när någon kommer hem.
Det har kusin E.G också!!
Saknade er på utställningen,
i ren iver ringde jag till Mios matte!!
(Me pucko...nää)

2007-09-03 @ 15:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0