mysdag.

har vi här hemma idag, solen skiner Vilmer ligger ute i solen & myser.
nu ska vi ut på en prommis, sen blir det att bara ta det lugnt & en längre prommis ikväll.
utställningen närmar sig, behöver jag säga att jag är nervös?
sen ska vi såklart in som nr 1 i ringen, jag som inte ens vet hur man gör...men det ska nog gå bra iaf.

igår ramlade han i en å som rinner där vi går, den är ganska igenvuxen & när Vilmer skulle undersöka så hörde jag bara PLASK och upp kom en svart dalmatiner, full av lera! så det blev duschen när vi kom hem =)

jagat katt har han gjort idag, så nu börjar det bli dags för långlina när vi är ute, han är inte så lydig när alla hormoner sprudlar i kroppen, han hör ingenting!
men gömmer jag mig när han är för långt bort, då kommer han som ett skott & letar efter mig, då är han inte så kaxig längre lilla Vilmer pojken.

283923-67

Kommentarer
Postat av: Liza

Oh din hund är ju bara föööör söööt ;)

2007-08-22 @ 22:06:00
URL: http://idontneedfashion.blogg.se
Postat av: Elin och Kasper

Urgullig bild :)

2007-08-22 @ 23:38:03
Postat av: Strega

Sömniga raringen! Ska bli kul att ses på söndag!

2007-08-31 @ 18:10:20
URL: http://www.dixie.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0